Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Ročně ne za měsíc..... Proč je tedy takový humbuk ve všech státech...

2 0
možnosti
BV

Pane Kindle,

doplňte ještě statistiku srovnávající kolik zemře těch co bylo očkováno proti chřipce oproti těm neočkovaným, ve stejném věku a se stejnými chorobami.

0 0
možnosti
Foto

Koronavirus má u 80 procent pacientů lehký průběh (lehčí než chřipka – buď úplně bez příznaků anebo s lehkými příznaky), u 10 procent je potřebná hospitalizace s běžnou léčbou a pouze pět procent pacientů má opravdu závažný průběh. U dětí nedochází ke smrti vůbec, u lidí do 50 let je to 0,2 procenta, do 60 let 1,3 procenta, do 70 let 3,6 procenta, do 80 let osm procent a nad 80 let patnáct procent .

1 2
možnosti
LH

U dětí nedochází ke smrti? Jak jste na to přišel?

0 0
možnosti
Foto

Proč se ptáte mě ??? To se ptejte těch, co přicházejí s coronavirem do styku. To si, jako myslíte, že to, co píšu je můj názor. Ne, to říkají na ČT lékaři, primáři z klinik infekčních nemocí, Říkají to v rádiu Český rozhlas dvě. Já pouze přesně reprodukuji, to co říkají a píší. Nejsou to žádní tydýti, ale lidé vzdělání ve svém oboru, víc než vy, já a kdokoliv.

2 0
možnosti
LH

Reprodukujete tedy ty názory co podporují vaše vidění světa. Ok tak diskuze nemá cenu

4 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
LH

A za to může kdo, oni lékaři nesměli osetrovat akutní zákroky?

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
LH

Hmmm já jen že moji známi nechtěli jít na plánovanou operaci a nastup se jim neposunul ani o den...

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4459x
Skeptik a popularizátor vědy. Publikoval jsem články pro tištěná i internetová média jako vtm.cz, Respekt, 100+1, Svět na dlani a další..