Úterý 16. srpna 2022, svátek má Jáchym
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 16. srpna 2022 Jáchym

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Eremite

Prisluhovaci satana

Ďábel jde po mladých... nabozensti fanatici co toto hlasaji jsou stale vic uzitecni nez prisluhovaci satana, co pisi provokace.1. Petrova 5,5-9: 5,6 Pokořte se tedy pod mocnou ruku Boží, aby vás povýšil v ustanovený čas. 5,7 Všechnu 'svou starost vložte na něj', neboť mu na vás záleží. 5,8 Buďte střízliví! Buďte bdělí! Váš protivník, ďábel, obchází jako 'lev řvoucí' a hledá, koho by pohltil. 5,9 Vzepřete se mu, zakotveni ve víře, a pamatujte, že vaši bratři všude ve světě procházejí týmž utrpením jako vy.

0/0
15.12.2007 11:34

Lukas

Re: Prisluhovaci satana

A koho si predstavujete pod pojmem "prisluhovaci satana" ?

0/0
16.12.2007 7:07

Eremite

Re: Re: Prisluhovaci satana

Ti, kteri mluvi proti sireni dobre zpravy o jedine spase dane cloveku v Jezisi Kristu. NENI ZADNE JINE JMENO POD NEBEM DANO LIDEM KU SPASE.

0/0
16.12.2007 10:49

kafy

Re: Re: Re: Prisluhovaci satana

Hehe :)

0/0
16.12.2007 17:56

Lukas

Re: Re: Re: Prisluhovaci satana

;-D Aha, tak zda se, ze tady asi konstruktivni diskuze neprobehne ...

0/0
17.12.2007 4:18

Lukas

Re: Re: Re: Re: Prisluhovaci satana

Ted me tak napada, ze jsem teda vlastne asi prisluhovac satana ... Aspon jsem si rozsiril obzory ;-D

0/0
17.12.2007 4:40

pejcha

filmová manipulace

Jakožto filmovému střihači mi možná můžete věřit, že naprostého idiota dokážu v dokumentu udělat z kohokoliv. Stačí vybrat z kilometrů materiálu nejtrapnější věty, grimasy, střihem vytvořit fiktivní souvislosti a významy, okořenit to sugestivním nebo zavádějícím komentářem - a většina diváků mi to zbaští i s navijákem. Na to je opravdu mistr Michael Moore (jak tady někdo píše) a tenhle film mu s úspěchem konkuruje. A tragicky levicový Hollywood tomu vždycky zatleská, dá tomu nějakého toho Oscara (ať už  je to to nominace pro tohle dílko, Moore, nebo prokazatelně lživý dokument o globálním oteplování s Al Goorem) a nevědomky se tím jen usvědčuje z manipulativní propagandy, která jim vydělá díky "provokativnímu" a zároveň "uvědomělému" obsahu další miliony dolarů do nenasytných kapsiček. Já osobně bych se tedy měl raději na pozoru, než budu doporučovat takovou ideologickou masáž. :-)

0/0
13.12.2007 18:01

Roman

Re: filmová manipulace

Al Gorův dokument prokazatelně lživý není. Asi jste si z toho rozsudku u soudu vzal taky jenom to, co se vám hodilo :-)

Ten soud nerozhodl, že Globální oteplování neexistuje nebo že by nebylo vinou člověka.

Uvedu příklad: Na Kilimandžáru roztál sníh. Soud rozhodl, že tohle nejde brát jako důkaz globálního oteplování. Jistě.  U žádné jednotlivé události nejde dokázat, že byla vinou globálního oteplování. Pokud Gore použil jedno vyschlé jezero jako důkaz oteplování, tak je to taky nesmysl, alespon z vědeckého hlediska.

Takže soud dokázal Goreovi některé dílčí nepřesnosti, ale v tom hlavním, totiž že se otepluje a může za to hlavně člověk, měl pravdu..

Uf..

0/0
13.12.2007 18:51

Vladimir

Re: Re: filmová manipulace

"ale v tom hlavním, totiž že se otepluje a může za to hlavně člověk, měl pravdu.."

Muzete nam rict proc je to pravda ? A kdyz to dokazete (ale nedokazal to doposud nikdo), tak nam reknete co si myslite ze to zpusobi a kdy a proc je nutne cpat hromady penez do nevladnich organizaci.

0/0
14.12.2007 14:51

orson

říká se tomu demokracie

Jelikož autor v závěru pateticky vykřikuje svoje NE náboženskému fanatismu, nezbývá než zeptat se ho, co je mu vlastně do toho. Svoboda projevu je totiž o tom, že kdybych si tady zítra založil sektu, která by uctívala jako božstvo tmavomodré jelimánky z planety Krenox, bude to moje svaté právo, pokud přitom nebudu porušovat zákony. A to je přesně ta hranice, kterou se v USA snaží úzkostlivě dodržovat. Pro spoustu lidí je však svoboda zásadní hodnotou pouze tehdy, když ostatní říkají to, co se jim líbí. A ještě na okraj - pokud by autoři filmu chtěli natočit něco méně "senzačního", mohli si zajet třeba do Kalkaty a tam si natočit skutečný "Jesus Camp" aneb útulky matky Terezy - chápu ale, že to se levicovým pseudointelektuálům příliš nehodí do krámu, přesněji řečeno do jejich ideologického boje. :-)

0/0
13.12.2007 16:31

Roman

Re: říká se tomu demokracie

Však já jsem také nikde nepsal, že by tu sektářku Becky Fischerovou měli popravit nebo zavřít až zčerná... Ani nikomu neberu svobodu projevu. Jen jsem nad tou trapnou fanatičku vyjádřil svůj názor, což svoboda projevu umožňuje i mně.. :-) a taky chci, at se na ten film podívá co nejvíce lidí, a je mi jedno, jestli ten film považujete za manipulativní. A co je vám vlastně do toho? :-)

0/0
13.12.2007 17:13

orson

Re: Re: říká se tomu demokracie

No, zavřít... - já fakt nevím, co by v praxi obnášel ten váš "boj proti fanatismu", kdybyste měl tu moc něco změnit, a jak by se projevoval... Ale myslel jsem, že se vyjadřuju srozumitelně: pokud jsem v jádru opravdu svobodomyslný člověk, nebudu někoho nazývat "trapnou fanatičkou" jen kvůli tomu, že má jiné názory než já. Nehledě na to, že při podrobnějším zkoumání a zájmu o tuto paní a celou tuto záležitost (třeba brouzdáním po netu) zjistíte, že "trapnou fanatičku" z ní udělal opravdu až tento silně ideologický, manipulativní film. Podobně jako když Moore kritizuje nošení střelných zbraní v Americe na absurdním příkladu, kdy banka dává přímo ve své budově výhercům své soutěže nabité zbraně - a pak zjistíte, že celá ta scénka byla vymyšlená a aranžovaná přímo panem režisérem.

0/0
13.12.2007 17:47

Roman

Re: Re: Re: říká se tomu demokracie

No já jsem si samozřejmě dal tu práci a podíval jsem se třeba na stránku Jesuscampers, kterou provozují ti, co v tom filmu vystupovali. A jen mě to v mém názoru utvrdilo. Třeba to jejich povídání o evoluci. Pokud někdo odmítá evoluční teorii jenom proto, že v Bibli se píše, že je to jinak, tak tomu říkám fanatismus.

Moh bych vypsat ještě dalších tisíc argumentů, proč je podle mě Becky Fischerová fanatička, ale má to smysl? :-)

0/0
13.12.2007 18:40

Lukas

pokracovani

Kdyz tam vidim nejakyho cloveka jen tak sedet a treba se modlit, je to v pohode, spis me desi ta masovost pri ruznych bohozluzbach. Ty lidi tam mi pripadej jako strasne jednoduse manipulavatelny stado ... Ale to jsem odbocil. Takze ocekavam reakce, k cemu je to krestanstvi vlastne dobry. A prosim zadny odpovedi typu: " Mluvil jsem/ setkal jsem se s Bohem ...."

0/0
13.12.2007 5:34

orson

Re: pokracovani

To myslíš vážně, že chceš odhalit smysl křesťanství v internetových žvanírnách? Nejsi náhodou trochu líný? Říká ti například něco slovo "knihovna" ? A hlavně - fakt si myslíš, že na takové odhalení smyslu duchovního života prostě v současné chvíli máš? :-)

0/0
13.12.2007 16:36

Lukas

Re: Re: pokracovani

Slovo knihovna jsem uz slysel a behem svych studijnich let dokonce nekolikrat navstivil. Byla to ale knihovna technicka, kde bych se toho o panu bohu asi moc nedocet. :-) Zajimalo by proste, jakej ma krestanstvi prinos pro spolecnost, pripadne pro jedince. Pises o duchovnim zivotu ... Co si pod tim konkretne predstavujes ?

0/0
14.12.2007 1:34

Kirk

Re: pokracovani

Když z křesťanství vynecháš Boha, tak ti skutečně moc nezbyde.

0/0
15.12.2007 8:09

Lukas

K cemu je vlastne krestanstvi ?

Nedalo mi to, abych nesesmolil taky jeden prispevek. Procetl jsem celou dizkuzi a s autorem clanku jsem ve vsem zajedno. Jsem naprosty ateista (az se skoro bojim, ze me panbuh potresta ;-D), a tudiz bych rad vedel,  k cemu to krestanstvi vlastne je, kdyz ho tu tolik lidi tak vehementne obhajuje. K tomu, abych se ridil "desaterem", jinymi slovy receno, abych se choval slusne, na to staci byt dobre vychovan rodici. Spousta lidi se obraci k "bohu" v tezkych zivotnich situacich a doufa, ze prijde pomoc. Neni lepsi se obratit na sve blizke a kamarady a snazit se neco zmenit, nez jen blahove doufat v pomoc zhora ? Samozrejme nikomu jeho viru neberu, at si kazdy veri, cemu chce, je to kazdeho soukroma vec, ja taky rad chodim do kostelu, ale spis kvuli tomu klidu. :-)

0/0
13.12.2007 5:30

wildge

Re: K cemu je vlastne krestanstvi ?

Ma to jeden zasadni zadrhel. Na to, aby ses ridil desaterem, nemuzes byt ateista. Desatero neni jen soubor ke slusnosti nabadajicich pravidel, ale prvni polovina, zejmena prvni ctyri prikazani se tykaji jen vztahu vericiho k Bohu. Jo, maji to velmi slusne vymyslene. I nevericim vnutili myslenku, ze desatero je o slusnosti. Ne, neni. Je o poslusnosti.

0/0
13.12.2007 8:13

kdo vi

Re: Re: K cemu je vlastne krestanstvi ?

Desatero je mozna o poslusnosti, ale krestanstvi prece neni jen o desateru. Desatatero bylo v starozakonni dobe, kdezto pro krestany je mnohem dulezitejsi Novy Zakon. A treba Nietzsch o Kristu tvrdil "Kristus - anarchista, který měl úspěch. To je vše." (viz. wikicitaty). Nabozenstvi, pro ktere je anarchista bohem nebuze byt prece o poslusnosti :)

0/0
13.12.2007 21:03

Lukas

Re: Re: Re: K cemu je vlastne krestanstvi ?

Ok, mate pravdu s tou poslusnosti v prvnich ctyrech prikazanich (tim hur :-) ), nicmene jste mi ani jeden neodpovedeli na otazku, k cemu je teda to krestanstvi dobry ... Ze pokud budu verit v boha, dostanu se do nebe ?

0/0
14.12.2007 2:23

bezvěrec

Re: K cemu je vlastne krestanstvi ?

Po asi dvou dnech jsem si znovu pročetl diskuzi a zjistil jsem že mi asi čtete myšlenky ;-DR^Pod váš názor se podepisuji .Zvlášť věta"ať si každý věří čemu chce,je to každého soukromá věc" je přesná.A hlavně ať mi ten svuj názor necpe do hlavy, a nechá si ho pro sebe!

0/0
13.12.2007 23:26

Makoto

Muslimove a krestane jedno jsou

Uz jsem si rikal, ze jenom muslimove maji svoje fundamentalisty. Je videt, ze ani krestane nejsou pozadu ve svych definitivnich resenich problemu. Co kdybychom vsichni presli na budhismus? Tam se to snad tolik nemele....Stydim se za to, ze jsem krestan...

0/0
12.12.2007 15:42

Tom125

Clovece, proberte se!

Mezi prostredky (ale i idealy) muslimu a krestanu jsou propastne rozdily.

Ale mam pocit, ze pokud jste napsal, co jste napsal, nemusite se vubec stydet za to, ze byste byl krestan... :-)

0/0
12.12.2007 15:50

kdo vi

Re: Muslimove a krestane jedno jsou

Nevim jestli jsem ten clanek pochopil, ale nepripadalo mi, ze by se tam neco "mlelo", nekdo nekoho vrazdil za nazor nebo "jen tak". Takze napriklad sebevrazedni atentatnici zustavaji domenou fanatickych muslimu (s bombou) a fanatickych ateistu (s pistoli nekde na skole).

0/0
13.12.2007 21:12

Vencast

Fanatismus

je smrtelně nebezpečný vjakékoli podobě protože se snaží vyhubit své odpůrce Víra nebo nevíra by měla byt přísně soukromá věc do které druhému nic není!

0/0
12.12.2007 11:31

bart

jsi úsměvný člověk

Hlavně to tvé patetické zvolání: "Říkám ne náboženskému fanatismu!" To je opravdu úžasné, Romane, že jsi tak uvědomělý a statečný! Podobně volali tvé předkové před lety: "Říkáme ne válečným štváčům!", nebo "Říkáme ne vykořisťovatelům!", "Říkáme ne zaprodancům kapitalistů!". Když odhlédnu od velmi srandovní představy, že tvůj svobodný život je ohrožován ze všeho nejvíce právě náboženskými fanatiky, proti kterým tudíž musíš zde takto veřejně a uvědoměle bojovat, zbývá jediné doporučení: zkus se raději ve své makovičce zamyslet nad tím, čemu říkáš "ano", proč tomu říkáš "ano" a co všechno uděláš pro to, abys díky tomu "ano" měl hezký a spokojený život. :-)

0/0
12.12.2007 10:59

Roman

Re: jsi úsměvný člověk

Třeba budu mít hezký a spokojený život, když budu bojovat proti náboženskému fanatismu. ;-D 

Můj život náboženský fanatismus zatím neohrožuje a ani jsem to netvrdil. Jen se mi nelíbilo to vymývání mozku dětí, které jsem viděl v tom filmu a proto jsem ten film chtěl doporučit všem, jako výstražný příklad..

Bohužel jsem se v této diskuzi nechal vtáhnout i do témat, které s tímto článkem nemají nic společného..

0/0
12.12.2007 11:43

orson

Re: Re: jsi úsměvný člověk

To je ono, to tvoje "jen se mi nelíbí..." - prostě se ti nelíbí lidská svoboda hlásat si svobodně co chceš. Jsi úplně stejný jako ti, které kritizuješ. Mimochodem - ten film, za který by se nestyděl ani usvědčený "dokumentaristický podvodník" Michael Moore je úplně stejné vymývání mozků - protože si pečlivě vybírá jen určitá fakta, která se mu hodí do krámu a řadí je naprosto tendenčním a neobjektivním způsobem. Buď  trochu citlivější ke všemu, co zavání propagandou, i na té druhé straně.

0/0
13.12.2007 16:46

petr

a co jinak?

Co se zamyslet naopak nad tím, kam může vést "bezbožný" fanatismus? Třeba k fašismu. Nebo ke komunismu. Dva nejhorší režimy posledního století viděly jako jednoho ze svých úhlavních nepřátel právě náboženství - a chtěly ho vymýtit. Co takhle zamyslet se nad tím proč? A v současném světě pak vede "bezbožný" fanatismus k uctívání jiných, přímo opačných hodnot, které nenaplňují člověka velkým optimismem - zlatým teletem (pokud člověk četl Bibli, chápe tu narážku) stal se bezbřehý konzum, chorobná touha po moci, penězích, po úspěchu - přehlídka egoismu a absence duchovních hodnot. Ano - sem nás to dovedlo, ten "bezbožný" fanatismus, milý mladý mysliteli :-)

0/0
12.12.2007 10:40

Roman

Re: a co jinak?

Já bych to neviděl tak černě...

0/0
12.12.2007 10:47

petr

Re: Re: a co jinak?

No to je skvělé! Proč ale pak vidíš tak černě ten "fanatismus" opačný? Proč pro tebe není zmatené kdákání nějaké popletené dámy na druhém konci světa spíše důvodem ke shovívavému úsměvu? Proč nechápeš, že narozdíl od výše uvedených nebezpečí ti od ní vůbec nic nehrozí? :-)

0/0
12.12.2007 11:02

Roman

Re: Re: Re: a co jinak?

Jestli tahleta dáma protlačí svoje lidi do vlády USA, tak se obávám, že to nebezpečí bude hrozit nám všem. Mě ten film prostě šokoval a tak mi to nedalo a musel jsem o tom napsat..Nebylo mým záměrem vyvolat zde takovou diskuzi o křesťanství, životě, vesmíru a vůbec :-) 

0/0
12.12.2007 11:35

Tom125

Re: Re: Re: Re: a co jinak?

Tvoje argumentace svedci o tom, ze politicke cile tvurcu filmu byly v tvem pripade splneny. Jejich jedinym cilem totiz bylo vyvolat dojem, ze (krestanska) pravice je nebezpecim pro demokracii, ba dokonce pro okolni svet (takova blbost!!!). :-/

A tys jim to zbastil. To je vse.

Jak rikam, never vsemu, co vidis, a zkus hledat informace i z jinych zdroju. Treba si najdi reakce pani Fisherove na tenhle filmovy pamflet. Zjistis, ze je schopna diskuse, ze nikomu nebere pravo na jiny nazor - proste ze neni fanaticka...

0/0
12.12.2007 12:36

Roman

Re: Re: Re: Re: Re: a co jinak?

Jistě, ale vymýmat mozky dětem, které si ještě neumí udělat na věc názor, ji připadá v pohodě? :-)

0/0
12.12.2007 12:54

Tom125

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co jinak?

No, však ty české školy kritizuju, ze jo? :-)

Ale mam-li odpovedet vazne, nevidim v tom, co jim rika, nic az tak neobvykleho. Zvlaste v kontextu americke kultury. Navic, pro ty deti to neni prvni setkani s krestanstvim. A nejsou tak hloupe, jak si myslite.

0/0
12.12.2007 12:59

orson

Re: Re: Re: Re: a co jinak?

"Jestli tahleta dáma protlačí svoje lidi do vlády USA..." - máš vskutku originální představu o tom, jak funguje americká demokracie a jejich volební systém. :-)

0/0
13.12.2007 16:49

Roman

Re: Re: Re: Re: Re: a co jinak?

Asi jste moji větu nepochopil :-)

0/0
13.12.2007 18:57

Tom125

Ten "dokument" neni nestranny

Je natoceny schvalne tak, aby to tu damu poskodilo. Nerikam, ze vsechno, co dela, je urcite 100% OK, ale ten film je manipulativni.

Nesmite verit vsemu, co vidite, mily autore. Zvlaste, kdyz konzumujete vytvory (nejen americke) levice (i kdyz prave ta americka je medialne dost agresivni).

0/0
12.12.2007 9:56

Roman

Re: Ten "dokument" neni nestranny

Neměl bych věřit tomu, co vidím? Tak čemu bych tedy jinak měl věřit? Ta dáma je zjevná fanatička, to nelze popřít....

0/0
12.12.2007 10:45

Tom125

Re: Re: Ten "dokument" neni nestranny

Lze. S filmovym materialem se da snadno manipulovat. Vy jste se rozhodl verit - prosim, mate na svou viru pravo. Ale pozor, aby vas nekdo neoznacil za fanatika, ktery formou blogu svou viru vnucuje ostatnim. :-)

A taky zalezi na tom, jak definujete slovo "fanatik". Pokud je pro vas fanatikem clovek, ktery zastava absolutni hodnoty, ktery vede mlade lidi k tomu, aby zili zodpovedne a aby jim zalezelo na jejich zemi, tak je pani Fisherova zcela jiste fanaticka, to souhlasim.

0/0
12.12.2007 11:03

Roman

Re: Re: Re: Ten "dokument" neni nestranny

Ano s filmovým materiálem se může manipulovat ve smyslu, že se do filmu dá jenom, co se jim hodí a vynechají to, co se jim nehodí. To ale nemění nic na tom, co v tom filmu bylo jasně vidět:  vymývání mozků

0/0
12.12.2007 11:48

Tom125

Re: Re: Re: Re: Ten "dokument" neni nestranny

V podstate kazda "vychova" ci formovani je vymyvani mozku. Za vymyvani mozku muzete povazovat skautskou cinnost, cinnost ekologickych krouzku, o skolni vyuce nemluve, tam je to nejkriklavnejsi...

0/0
12.12.2007 12:25

Roman

Re: Re: Re: Re: Re: Ten "dokument" neni nestranny

Řekl bych, že toho o brainwashingu moc nevíte. Víte, jaké techniky používají sekty pro oblbování lidi? Tak to je přesně to, co dělala Fischerová v tom filmu. Doporučuju přečíst třeba knihu "Jak čelit psychické manipulaci zhoubných kultů," kde jsou tyto metody srozumitelně vysvětlené.

0/0
12.12.2007 12:58

Tom125

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten "dokument" neni nestranny

Nechme toho, nikam to nevede. Na svou "viru" me neobratite, a jak je zrejme, sam nejste ochoten priznat, ze jste se sam stal obeti medialni manipulace.

Vidime to kazdy jinak - snad se shodnem aspon na tom...  :-)

0/0
12.12.2007 13:02

PEPAN

fanatismus ?

Škoda že těch skutečně věřících už je jen malý zlomek.  Ne každý, kdo o sobě prohlašuje že je věřící, skutečně věří. Skutečně věřící člověk – jedno jestli muslim, katolík, evangelík, hinduista … neprosazuje násilí, ale jeho pravý opak.  Pokud některý zástupce  jakéhokoliv moderního náboženství se zastává násilí, jedná se fanatika, který nemá právo se k náboženství prakticky vůbec ani hlásit.  Týká se to jak fanatických ajatoláhů, tak amerických prezidentů….. Vojevůdci, válečníci, generálové, předsedové vlád  ….. zneužívali a zneužívají  náboženství ke svým mocenským zájmům. 

Zdá se vám, že jsem napsal blbost ? O nic větší než autor tohoto blogu.

0/0
10.12.2007 23:15

martin

Re: fanatismus ?

Dvě poznámky: a) že skutečně věřící člověk neprosazuje násilí. To je sice pravda, ale neznamená to, že věřící člověk nemá právo na obranu. Extrémní příklad: když bude někdo chtít zabít moje děti a já budu mít v kapse revolver, mohu na něj vystřelit, přestože je to násilný čin a hřích (neboli zlá věc - "Nezabiješ"). Války jsou v mnoha případech totéž (obrana) - ovšem v globálním měřítku. b) odvolávání se na Boha. S ohledem na předchozí je to naprosto v pořádku, pokud tím chci vyjádřit, že jsem připraven k obraně jistých hodnot. K obraně své rodiny, svého města, své země a všeho, co mám tak rád. I naprosto nevěřící člověk nutně potřebuje se na něco odvolávat - třeba na demokracii. Kdyby hrozil nástup totality nebo komunismu, slušný a statečný člověk proti tomu bude bojovat třeba ve jménu "lidských práv", ve jménu "svobody" - prostě ve jménu něčeho, aniž by to musel být Bůh. Jde ovšem stále o to samé. Vidět za vším "mocenské zájmy" je klasicky český negativismus, který vede do pekel...

0/0
12.12.2007 10:31

PEPAN

Re: Re: fanatismus ?

Násilí - no, měl jsem na mysli agresi jako takovou. Obrana je druhá věc - na tu má nárok každý. Ovšem útočení, uchvácení, přepadávání ... to je to co by žádné náboženství nemělo akceptovat. Dnešní vševědoucí lidé už jaksi nechtějí vidět, jakou obrovskou práci udělali v minulosti misionáři ve světě. Jak se starali o domorodce, léčili je, vzdělávali..... ať už v Africe, Jižní Americe, Asii.  Církve  neočekávali žádný zisk.  Oni pouze pomáhali  těm, kteří pomoc potřebovali, bez ohledu na to, jestli to byli černoši v Sahelu, nebo lidožrouti v Papui.  Kdyby nic jiného neudělali, tak už tím uděli strašně moc.  Takže ta víra a náboženství je i o tom a ne jenom o modlení.....

0/0
13.12.2007 10:29

Tom125

Re: fanatismus ?

Nenapsal jste blbost. Nejsem si jist u tech muslimu, ale ohledne krestanu to tak je.

Pokud ale plati Vase definice, tak je nutno dodat, ze pani Fisherova NENI fanatik, protoze ona nezastava nasili - vede deti k tomu, aby svou zemi menili tim, ze se za ni budou modlit a v dospelosti budou zit zodpovednym a angazovanym obcanskym zivotem.

0/0
12.12.2007 12:30

PEPAN

Re: Re: fanatismus ?

U nás jsem potkal  pouze několik muslimů, ale všichni bez jakýchkoliv problémů komunikovali s katolíky a evangelíky i ateisty.  Takže v tom bych až tak velký problém neviděl.

0/0
13.12.2007 10:36

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz