Čtvrtek 7. července 2022, svátek má Bohuslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 7. července 2022 Bohuslava

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z40d11e25n47ě28k 32K51a54d88l82e92c 2586258216558

Hezky napsáno

0/0
3.5.2022 6:23
Foto

Ř97e91h14o12ř 97K34r35á24l30í84č89e67k 5747391759608

Za mě souhlas a karma a soudě podle celkové karmy článku nejsem jediný, kdo také souhlasí R^.

Po vypuknutí války na Ukrajině jsem viděl na FB jedno možná dvě nasdílená videa, kde by laik bez nějakého popisu řekl, že se jedná o reportáž ze současného dění. Střelbou poškozené budovy, lidé schovaní ve sklepech a na pozadí střelba, výbuchy aj. Ve skutečnosti to bylo video někde asi z Donbasu někdy z roku 201x, ti lidé choulící se ve sklepních byli ti zlí proruští separatisté a na pozadí je ostřelovali hodní Ukrajinci. Video už na FB samozřejmě u nikoho nevidím, poněvadž se jedná o klasické proruské desinformace. Pravidelně v médiích slýcháme, jak je v Číně utlačována ujgurská menšina, ale doteď jsem si nevšiml seriózní reportáže o ruské menšině na Ukrajině. Co když na té "nacifikaci" Ukrajiny k ruské menšině něco bude? Jak se říká, že na každém šprochu pravdy trochu. Ostatně, proč po vypuknutí války stovky tisíc lidí z Ukrajiny uprchli do Ruska, neutekli špatným směrem? Válka na Ukrajině opravdu není bojem dobra se zlem, stejně jako to nebylo ani v Iráku, Sýrii aj.

+1/0
24.4.2022 20:10
Foto

M81i59r67o71s47l14a74v 54V76l62a40s21á85k 4348300383542

Tak vysoká karma pro takovouto proruskou agitku je dost děs. Agenti Putina se činí...

0/−5
20.4.2022 14:28
Foto

R26o29m35a66n 59P43o15l75a10c26h 5435424826784

Jojo, samý ruský agent mezi námi ;-D

A kde jste přišel na proruskou agitku? Ten článek je o Ukrajině, ne o Rusku.

+5/0
20.4.2022 15:13
Foto

Z58d16e41n75ě65k 52Z83a59v86a39d56i16l 8440938234388

Včera jsem měl opět hodinový hovor s Německem.

Němci se podivují, jak se naše republika do tohoto konfliktu angažuje a kromě slovní podpory dodává Ukrajině zbraně i střelivo ....... a podněcuje Zelenského k nacionalistické demagogii. Nevím jestli mají Němci jiné informace, než máme my.

Podle Němců prý čím víc zbraní Ukrajina dostane, tím krvavější konflikt bude.

;-(

+6/−1
20.4.2022 13:34
Foto

M94i63r61o23s57l20a50v 92V32l25a62s95á46k 4868400223922

Dnešní německá politika navazuje na své nejhorší tradice...

+1/0
20.4.2022 14:30
Foto

P80e15t53r 57K64l84e69i65n41w95ä20c52h97t20e61r 5703311782

Když mohli ti vaši Němci krveprolití zastavit tím, že by nelezli putinovi do zadní části těla, neudělali to. Tak jakým právem teď kritizují druhé? Že by to bylo tím, že Zelensky jim krásně řekl, co si o nich myslí? Řekl bych, že se docela trefil.

+2/0
20.4.2022 14:31
Foto

Z80d68e30n48ě65k 48Z53a49v89a87d23i10l 8970448224608

Oni nelezli ani tak Putinovi do zadku, jako spíš využívali situace, kterou zapříčinila Ukrajina, která svého času kradla ruský plyn a neplatila jej.

Německo vydělalo velké peníze na tom, že Ukrajina byla novým produktovodem obejita.

Vy budete raději křičet sláva, sláva ....... a doma mrznout a plakat nad zavřeným průmyslem velebit rostoucí inflaci, která je nerozlučně spojena s neochotou odebírat ruský plyn a ropu ?

;-)

+4/0
20.4.2022 15:22
Foto

P23e18t84r 47K98l75e52i90n78w53ä82c78h27t51e43r 5753651602

Ano, budu. Budu žrát moučné placky když budu vědět, že ruSSák žere kořínky. Musíme se naučit žít bez ruSSkých surovin protože nemám chuť odcházet z tohoto světa s pocitem, jak moc kvalita života závisí na agresorech, vrazích a válečných zločincích.

A čím dříve si to uvědomí Němci či Maďaři, tím méně bude krve a to nejen Ukrajinské, ale nás všech.

Dám vám příklad z Dobrého vojáka Švejka ...

„To myslíš,“ otázal se ovčák, „že to letos neskončí? A máš, hochu, pravdu! Byly už dlouhý vojny. Ta napolionská, potom, jak nám vypravovávali, švédský vojny, sedmiletý vojny. A lidi si ty vojny zasloužili. Dyť se pánbůh už na to nemoh dívat, jak to všechno zpejchlo. Už jim ani to skopový maso nešlo pod fousy, už vám ho, hoši, nechtěli žrát. Jindá sem chodívali procesím, abych jim nějakýho toho skopce prodal pod rukou, ale poslední léta, žrali by byli jen samý vepřový, drůbež, všechno máslem nebo sádlem maštěný. Tak se pánbůh na ně rozhněval pro tu jejich pejchu a voni zas přijdou k sobě, až budou si vařit lebedu, jako to bejvalo za napolionský vojny. Dyť vona i ta naše vrchnost už roupama nevěděla co dělat. Starej pán kníže Švarcenberk, ten jezdil jen v takovým kočáře, a ten mladej knížecí smrkáč smrdí samým automobilem. Von mu pánbůh taky ten benzín vomaže vo hubu.“

A takhle, vážený pane Zavadile, to vidím i já. Moc jsme si užívali nadstandartu a tudíž se mi chce říct. Dobře nám tak, za naše pohodlí. O tohle jsme si říkali.

0/−2
20.4.2022 17:03
Foto

Z41d34e62n42ě48k 15M13a25t94u81š52k41a 7968756405466

Co jsem já vysledoval z hovorů s Němci a co vidím a slyším v německé tv, tak Němci zažívají těžkou kocovinu a horečně přemýšlí jak dál.

A informace mají stejné jako my.

0/0
20.4.2022 15:37
Foto

S96t52a85n82i79s14l25a38v 68L21á64t74a31l 8478537471431

Ten hodinový hovor byl na území bývalé DDR ? ;-D

Tam je celkem pravděpodobná pátá kolona (Švédský syndrom) a šíření zaručených informací od bývalých komunistů ;-( ...

0/0
21.4.2022 6:17
Foto

P53e89t89r 82B80u36r18i33a72n 4371496384928

Zprvu v celku objektivně tvářící se blog sklouzává každým odstavcem směrem k proruskému příklonu. A nezachrání to ani rádoby objektivní ujištění o tom, že tím nechcete nijak bagatelizovat ruské zločiny.

Už u správně označeného novináře P.Lancastera jako proruského předhazujete řadu svědectví místních občanů o ukrajinské střelbě do civilistů. Nezmínil jste už ovšem, že ti vypovídající civilisté jsou ruského původu, nikoli rodilí Ukrajinci, tedy je nabíledni, na čí straně stojí a jak budou vypovídat. To stejné platí i o očitém svědkovi bojujícím jako dobrovolník v ruských okupačních silách. Co jsou takoví lidé za myšlenkové a důvěryhodné kapacity, to víme.

A vaše poslední bulvární věta typu, co budeme dělat až lidé u nás nebudou mít co jíst, tak ta to pohřbila úplně.

Chcete vidět onu válku v souvislostech? Tak když už si za základ neberete ruské napadení Ukrajiny 2022, ale rok 2014, tak proč jen ten?

Netroškařte a vezměte ty souvislosti z gruntu. Tedy sto let soustavného masakrování Ukrajiny ze strany Rusů. Tam najdete taková zvěrstva, že nějaká střelba směrem na Doněcko bez ohledu na civilisty je jen takové poobědní soaré. A ne jen agrese směrem na Ukrajinu, ale všechny Ruské agrese za poslední století, desítky miliony obětí, včetně totalitního fašistického režimu dneška a podpory nacismu a Hitlera v době, kdy se rozhodovalo o osudu Evropy v Bitvě o Británii.

+10/−3
20.4.2022 2:00
Foto

R56o37m15a96n 59P72o51l48a26c83h 5155494946334

Takže když jsou to rodilí rusáci, tak jim nemůžeme věřit osobní svědectví, když ty věci viděli na vlastní oči? Jinak dost velká část těch lidí v Lancasterových videií jsou Ukrajinci, nebo to o sobě alespoň prohlašovali.

+3/0
20.4.2022 12:11
Foto

L54e89n31k64a 56K36r51i93š62t56o60f65í75k78o74v17á 5416394158907

Blbneme naprosto vysinuti z blizkosti valky a propagandy jako Brno. Neustale jsou nekde valky. Umiraji deti po celem svete po statisicich. V kazde valce jsou psychopati, zoldaci i otupeli a zdivoci vojaci.Ukrajinci i Rusove jsou svoji krutosti prislovecni. Americti vojaci v Afghanistanu zanasilnovali i mucili. To je valka. Vzdy a vsude. Objevuji se podivne laboratore, podivne miliardove obchody Bidena, podivna obcanska valka a Azov atp. Mluvi se o zastupne valce jako ostatne skoro vzdy.

Jen ted proste udelame z chude Ukrajiny oazu demokracie a z ukrajinskych poloteroristickych jednotek cestne a statecne vojaky bez obvyklych zverstev a Zelenskemu (ktery porad tlaci na bezletovou zonu a tedy svetovou valku) navrhuji nekteri Nobelovku za mir...Prvni valka v historii lidstva, o ktere chceme verit, ze je cernobila. Drzime se pevne pohadky o zlem drakovi a prehodnem princi... Prvna valka od 1945, ktera nas fakt konecne zajima a kvuli ktere jsou sicialni site plne urazek do kolaborantu atp., vyhazuji se ucitele a propaganda jede z Ruska i ze Zapadu.

+3/−2
20.4.2022 13:42
Foto

M34i43l42o49s96l44a95v 41J36e16ř83á43b85e12k 3631424507724

Jeden stát napadl jiný stát, tomu napadenému se pomáhá a agresor se odsuzuje... Mně to tedy připadá normální a správné. Kdyby teoreticky nějaký násilník napadl Vás, hledala byste svoje chyby a svou vinu nebo byste se bránila a byla ráda, že Vám někdo přišel na pomoc? Řekl bych, že to druhé. A tak je to i s Ukrajinou. I když má své problémy, je prostě ten napadený a tedy v právu.

0/0
20.4.2022 14:34
Foto

L92e11n51k62a 73K57r46i92š95t71o72f19í52k74o43v13á 5986204578817

Tady je rec o zverstvech na civilistech. Ne o boji a pravu zabit utocnika. Kdyz vam soused znasilni zenu a zabije dite, nepujdete mu znasilnit zenu a zabit dite ani nebudete tryznive mucit ciziho vojaka jako satisfakci. Muzete se branit a muzete zabit utocnika.

0/0
20.4.2022 15:10
Foto

M39i19l66o56s72l26a79v 72J25e41ř65á67b46e13k 3491714687834

Bohužel válka skoro vždy je utrpením pro civilisty a proto by se vždy mělo tvrdě postupovat proti tomu, kdo válku rozpoutal, například napadením sousedního státu. Bez rozpoutání války by nebylo válečné utrpení civilistů...

0/0
20.4.2022 16:13
Foto

L12e14n47k34a 67K27r63i19š98t81o13f52í84k68o15v80á 5716414948277

Myslím, že válka ma více příčin. Jaké laboratoře byly na Ukrajině? Kdo mluvil do obsazení vlády na U.? Jaké obchodní zájmy má na Ukrajině Biden? Jak v tom figuruje Čína? V jaké časové souvislosti došlo k Majdanu? Proč Zelenský nikdy neuznal alespoň částečnou autonomii dvěma republikám a naopak tam etničtí Rusové živořili bez důchodu a v občanské válce? Kolik miliard má vlastně Zelenský ulito v zahraničí? Kde je vzal? Jak dlouho Putin vyhrožoval a nastiňoval podmínky k jednání? Napadl by Ukrajinu i tak? Jak dlouho se přemístovaly jednotky NATO i RUska k hranicím Ukrajiny a kdo a kde se pokusil vyjednat mír, dokud byl čas? Proč o míru chce jednat Macron, ale ne Biden, který naopak před jednáním zabouchl dveře? Jak moc na přerušení obchodu s Ruskem a jeho oslabení vydělají USA? Jak si namastí kapsu magnáti válečného průmyslu?

Propagované zjednodušení: "Putin napadl Ukrajinu. Ukrajina má právo se bránit stejnými prostředky. Kdo nevidí jednoduše, je kolaborant. Nic víc není třeba znát. "

+1/0
20.4.2022 18:18
Foto

M84i29l23o33s56l40a53v 83J37e39ř63á37b51e72k 3791624737154

Těmito úvahami tedy naznačujete, že za určitých podmínek (například při podezření na jakési laboratoře na jeho území nebo ulité peníze prezidenta v zahraničí) je přípustné vojensky napadnout sousední stát? To si opravdu myslíte? To by totiž znamenalo, že všechny státy by měly právo napadnout své sousedy. protože žádný stát není ideální... "Putin napadl Ukrajinu. Ukrajina má právo se bránit stejnými prostředky". Ano, přesně tak je to jednoduché. Nebo by se měla například při loupežném přepadení taky zkoumat minulost napadeného, jestli by se přepadení nedalo něčím omluvit? To snad ne! Zločin je přece zločin! Nic z toho, co píšete, i kdyby to byla pravda, nedalo Putinovi právo napadnou Ukrajinu...

0/0
21.4.2022 0:29
Foto

L50e49n91k63a 27K96r68i71š56t95o62f65í41k17o75v51á 5986814898247

Temito prispevky nic nenaznacuji,ale rikam, ze valka mela vice pricin. Nic vic. Putin nakonec cizi stat napadl a stejne tak, jako zpackana politika pred napadenim Polska neomlouva Hitlera, ani zpackana politika a podivne zajmy kdekoho neomlouvaji Putina.

Adorovat Zelenskeho ani Azov nehodlam. Stejne tak jako neadoruji Banderovce. Adoruji ubohe civilisty, kteri ve valkach trpi a houby vedi o vsech pricinach a hratkach. Adoruji zeny, naverbovane muze-civilisty a deti a jen jejich statecnost. Ne psychopaticke politiky a oligarchy valecneho prumyslu, ani Bidenovy ksefty ani ciste ekonomicky pohled nestitici se niceho u Ciny ani zajmy USA.

0/0
21.4.2022 1:59
Foto

M77i37l72o79s80l68a28v 75J11e22ř88á52b16e66k 3891554347314

Jsem rád, že se nakonec docela shodneme... Přesněji řečeno každý spor, který se může změnit ve válku, má většinou více příčin. Ovšem válka začíná až útokem jedné strany na stranu druhou, a tak viníkem války je vždy agresor. A ten, co se brání, tím spíše silnějšímu nepříteli, je prostě brán jako hrdina, i když je to třeba dost problematická osobnost. Takže ze Zelenského hrdinu udělal vlastně až Putin! To je ten paradox. Předtím jsme o něm ani moc neslyšeli... Ukrajina má rozhodně své problémy, ostatně Rusko ještě o mnoho víc. Ale kdo nemá problémy? Nikdo není dokonalý, ani státy, ani lidé. Přesto, aby se i mezi nedokonalými lidmi (nebo státy) dalo relativně dobře existovat, byla stanovena určitá pravidla, morální a později i zákonná. Ta jsou většinovou společností vyžadována a vynucována. Například nepokradeš, nezabiješ atd. Kdo je nedodrží, je prostě zločinec a je odsouzen. Fakticky i morálně. A je to tak nutné, protože jenom díky tomu společnost civilizovaně funguje a nezvrhává se v úplný chaos. Zároveň odsouzení zločince ale přece vůbec neznamená, že ti ostatní lidé včetně napadeného jsou ideální! Ale je například morální (neboli slušné) v případě znásilnění psát o tom, že ta znásilněná taky má své chyby? Podle mého to je nemorální, protože jasný zločin je to znásilnění a jakékoliv psaní o chybách znásilněné silně zavání omlouváním tohoto zásadního zločinu. A stejné to je i v případě ruské agrese. Ta je naprosto jasná a její zločinnost je, podle toho co píšete, jasná i Vám.

0/0
21.4.2022 13:21
Foto

M12i25l63o83s83l56a30v 71J97e55ř60á98b73e96k 3711594377234

Odmítavé až agresivní reakce na Vaše příspěvky jsou však způsobeny tím, že ve chvíli, kdy je někdo napaden, píšete že ten napadený taky není žádný ideál, což je stejné jako po znásilnění zdůrazňovat chyby znásilněné. Většina společnosti to bere jako nemorální... A není to tak správně? Navíc Rusko je vlastně v mezinárodním měřítku recidivista. Napadlo nyní Ukrajinu, předtím Gruzii, Čečensko, ukradlo Krym a ještě předtím jako SSSR (ke kterému se hrdě hlásí ̈) napadlo Československo, Maďarsko, Polsko, Finsko... Vždy s cílem území dlouhodobě ovládnout. Není divu, že většina světa chce takového recidivistu už konečně zastavit. Spíše je chybou, že to nebylo učiněno už dávno...

0/0
21.4.2022 13:22
Foto

L75e22n81k57a 78K92r70i44š17t19o58f74í27k29o26v76á 5786744598927

Zcela spravne pisete, ze ze Zelenskeho udelal hrdinu az Putin. A zcela spravne pisete, ze Ukrajina je napadena a ma pravo se branit. Rozdil mezi mnou a dalsimi diskutujicimi je ten, ze nekteri vidi jen Putina a jen soucasnou agresi a mentalne resi jen nasledek. Ja vidim mnoho valek, statisice mrtvych, dodavk# zbrani a obchody s jeste horsimi rezimy nez je Rusko a horsimi valkami nez je Ukrajina. A pred tim zavirame oci. Ja hledsm priciny a zpusoby, jak psychopaty (nejen Putina) udrzet na uzde. Neboli vidim zverstva Putina, AZOV, USA, SA a dalsich a stve mne, ze jednou je valka spravna a napalm znicil vse zive siroko daleko a jednou je valka nespravedliva a propaganda jede 24 hodin denne. Kazda valka ma priciny a vzdy je nespravedliva.

0/0
21.4.2022 15:05
Foto

M52i26l58o19s70l71a24v 11J47e90ř80á56b38e76k 3791214487544

Mně taky vadí každá válka a mělo by se udělat určitě vždy maximum proto, aby k válkám nedocházelo. Tím ale nemyslím ustupovat agresorovi, protože tím se docílí jen pravého opaku. Je tedy velmi důležité proti agresorům vždy co nejtvrději zasáhnout (vojensky, sankcemi...), nehledat žádné ospravedlňování pro jejich činy a tím co nejvíce odradit další případné agresory. Když válku nikdo nezačne, žádná válka nebude!

0/0
21.4.2022 23:20
Foto

M46i70l22a49n 49B21í22l33e38k 5404829951

"Myslím, že válka ma více příčin. Jaké laboratoře byly na Ukrajině? Kdo mluvil do obsazení vlády na U.?..."

Podobné otázky se objevovaly i dejme tomu v roce 1938. Proč Československo terorizuje sudetské Němce? Proč v květnu neopodstatněně mobilizovalo? Proč podepsalo smlouvu se SSSR? Proč je semeništěm bolševismu? Proč tím vším provokuje Hitlera? atd. atd.

Takže "zvídavost" s množstvím zdánlivě opodstatněných dotazů a pochyb se ukázala naopak jako ukázkové podlehnutí propagandě...

0/0
21.4.2022 10:14
Foto

L28e95n98k43a 69K58r63i72š86t17o77f68í95k25o38v11á 5456494498147

Putin je psychopaticky vrah a napadl bez vyhlaseni valky jiny stat. To je fakt. Je to ale jen maly usek pravdy bez hodnoceni vsech pricin konkretni valky a bez hodnoceni, jake jine strasne valky budeme v dusledku sankci Rusku podporovat obchodovanim s arabskymi zememi. Ve zkratce. To neni relativizovani Putinovych utoku na civilisty.

0/0
21.4.2022 15:48
Foto

M38i34l38a87n 80B13í76l47e95k 5464429831

Samozřejmě že Putinovou agresí dějiny nezačínají - ale to samé se asi dá říct o kterémkoli z proslulých zloduchů historie, i oni by jistě snesli desítky důvodů, proč učinili to které lotrovství. Už jsem to psal výše - rovněž k Hitlerovi mnoho lidí argumentovalo podobným stylem: Je to sice grázl, ale...A dnes víme, že takovýto postoj byl nesmírně zhoubný. Což samozřejmě nemusí platit pro dnešek. Pokud však máme před očima Putinův kladný vztah k ruskému/sovětskému imperialismu a neblahý vývoj posledních let v samotném Rusku, pak by měl svět přinejmenším počítat s možností toho, že některými kremelskými hlasy proklamovaná snaha o obnovu ruské/sovětské říše v notně rozšířených hranicích nemusí být jen mlácením prázdné slámy.

0/0
21.4.2022 18:15
Foto

P28e51t72r 83K56l94e16i30n57w74ä67c38h92t52e52r 5333811202

Ne. Půjdu zabít souseda. A běda tomu, kdo se mi postaví do cesty. Chápete to takhle?

0/0
20.4.2022 21:05
Foto

M87i87l90o77s67l92a67v 21J62e66ř81á26b76e49k 3731934507544

Vyčítat napadenému, že se brání podobnými prostředky jako proti němu používá agresor je tedy zhovadilost. Nebo si myslíte, že je možné se brutálnímu útoku ubránit pouze slušným jednáním? Kromě toho informace o tom, co se děje na frontě, jsou zatím velmi nedůvěryhodné, takže bych byl s nějakými závěry velmi opatrný. Nepochybné je zatím jen to, že agresor je Rusko. Nebýt jeho invaze na Ukrajinu, nebyly by válečné zločiny, utrpení miliónů lidí a obrovské ztráty lidské i majetkové...

+15/0
19.4.2022 21:15
Foto

R52a54d53e49k 43K29n56ě62ž66í98n93e37k 4605537643849

On po mně kamenem, já po něm chlebem. Tak si to představují kremelské onuce.

+1/−1
20.4.2022 8:21
Foto

R53o91m49a83n 78P25o45l42a49c47h 5415974286634

Takže když oni používají zakázané druhy munice, tak my je můžeme používat taky? Když oni znásilnují naše ženy, tak my můžeme znásilňovat jejich ženy? Takhle nějak si to představujete?

0/0
20.4.2022 12:09
Foto

M98i12l97o79s37l65a47v 54J70e30ř14á36b67e26k 3351154387604

Zločin je prostě zločin v každém případě, to je naprosto jasné. Ale stejně tak je jasné, že ten první zločin, tedy agrese Ruska, teprve vyvolal ty případné další... Ostatně kdybyste někoho přistihl, že znásilňuje ženu, jednal byste s ním slušně? Já tedy určitě ne i když bych se vlastně taky dopouštěl "zločinu" (například ublížení na zdraví)...

+1/0
20.4.2022 14:14
Foto

L91e89n30k11a 10K69r72i38š18t17o93f80í25k64o48v44á 5946354618727

Tak hlavne, aby nebyla ta treti svetova a neprisel nas pred zdivocelymi Rusy branit barbarsky Azov jako ubohe civilisty na Ukrajine.

0/0
20.4.2022 14:15
Foto

P36e28t20r 98K30l28e78i52n56w28ä17c43h19t79e16r 5373431972

Raději nynější AZOV, než Kadyrovi muslimové.

+1/0
20.4.2022 14:27
Foto

R11i37c17h97a57r40d 59M89i15k49l87á32n31e10k 4521659341723

Co to furt žvaníte?

Ruská národní jednota je polovojenská organizace a neo-nacistická politická strana, která byla založena v roce 1990 v Moskvě neonacistou Alexandrem Barkašovem.Společně s jinými krajině pravicovými a neonacistickými organizacemi RNJ podporuje Rusko v ruské vojenské intervenci na Ukrajině a verbuje ozbrojené dobrovolníky. Jeden z členů RNJ, Pavel Gubarev, vystupoval jako mluvčí pro-ruských separatistů v Doněcku.

Ruská pravoslavná armáda, ROA ( rusky : Русская православная армия , Russkaya pravoslavnaya armiya ) byla ruská separatistická polovojenská skupina na Ukrajině, která bojovala proti ukrajinským silám ve válce na Donbasu . Byla založena v roce 2014. [2] ROA byla později začleněna do Oplot páté samostatné pěší brigády.ROA měla podle ruských novinářů údajně 4000 členů.

Od vypuknutí povstání na Ukrajině na začátku roku 2014 bylo mnoho ústředních postav v Doněcku uváděno jako přímo či nepřímo spojené s Ruskou národní jednotou (RNU), zejména Pavel Gubarev , prominentní mluvčí s mnoha tituly (vůdce Donbasu milice, guvernér Doněcké lidové republiky , její ministr zahraničních věcí a zakladatel Strany Nového Ruska ), který kromě prohlášení ROA organizoval RNU pod jeho kontrolou, se také prohlásil vůdcem sekce RNE v Doněcku

A toto jsou ti vaši fašisti :

http://by24.org/2014/05/11/russian_neo_nazis_recruit_mercenaries_for_ukraine_in_belarus/

0/0
25.4.2022 21:38
Foto

B78o30h79u80m90í30r 80Š89i10m60e70k 3441570204114

RvRvRvRvRvRvRv!!:-)

+8/0
19.4.2022 21:12
Foto

P96e33t34r 65K37l70e79i49n40w22ä39c63h33t95e17r 5893531552

Mno. Asi nejjednodušší odpovědí na váš příspěvek bude to, že ruSSák je agresor, zatímco Ukrajinec brání své území. Z tohoto pohledu je pro mě jednoznačné to, že ruSSák je zlo, Ukrajinec dobro.

A pokud nám zde argumentujete zvěrstvy na území Donbasu, pak tomu nerozumím alespoň proto, že proruSSké a proUkrajinské obyvatelstvo je tam rozděleno zhruba půl na půl. A jestliže vycházím z toho, že za oněch osm let tam zemřelo zhruba 3000 civilistů, přičemž z nich 300 bylo zabito v sestřeleném civilním letadle, které mimochodem sestřelila právě proruSSká strana, plave váš blog docela na vodě.

+8/0
19.4.2022 20:04
Foto

R42o57m23a27n 29P46o85l26a66c40h 5985284706904

A čemu na tom nerozumíte? Prostě stříleli na ukrajince i rusáky, je jim to jedno. V článku jsem psal, že to ukrajinská armáda moc nerozlišuje a civilisty, co zůstávají na tom území, považuje za kolaboranty.

+1/−7
19.4.2022 20:14
Foto

S76t31a34n75i28s10l95a12v 98L80á48t67a61l 8658577921921

Odpovím Vám - možná ...

Říká se tomu rekurzivní volání.

Když jste na "svém" dvorku napaden sousedem a soused z druhé strany dvojdomku mu radí, kde Vás má kopnout (aby to více bolelo), tak mu ještě poděkujete ? :-P:-P:-P

A pokud ještě před napadením ten agresivní soused šíří dlohodobě proti Vám pomluvy ? ;-( A nějak při tom zapomíná, že Vám už vykradl sklep a půdu (Krym) ...

+7/0
20.4.2022 6:55
Foto

P27a88v25e62l 87M78a14c86h78a21č13e48k 5491212513

" ..... kdo něco ví o historii i současnosti konfliktu na Ukrajině. Ten se táhne už od roku 2014."

Chcete kritizovat, usměrňovat, korigovat a co já vím... ukázat se. Jenže tímto tvrzením se sám řadíte mezi ty, jež je nutno kritizovat, usměrňovat, korigovat, .....

Konflikt je, což si evidentně neuvědomujete, starší než vy. Moc o tom nevíte.

+9/0
19.4.2022 19:15
Foto

P47a86v12e71l 40D70v53o59ř39á57k 5419775604840

V hodnocení konfliktu v r. 2014 jste zapomněl uvést, kdo to byli dovolenkáři ruského původu, kteří poštvali pár místních separatistů proti většinovému obyvatelstvu. Nebýt jich, k ničemu by nedošlo. Celá akce byla plánována Kremlem, s cílem zmocnit se území, které by umožnilo přístup na Krym po souši.

Mapa se na netu objevila už v r. 2008 a 2012, jako tzv. Nové Rusko.

Nesmíte vstupovat do děje uprostřed. Rv

+18/0
19.4.2022 19:02
Foto

L30u68b73o47š 39S11n80a75j24d43r 6547707416300

Jak je možné, že tato podpora ruských válečných sil má takovou karmu?

+9/−1
19.4.2022 18:14
Foto

T84o98m59á40š 37F26l23a78š54k31a 5615975736391

To je právě výsledek působení té ruské páté kolony, oněch zakázaných serverů a ruské hybridní války. Tady je vidět, jak lze prohrávat. Ti karmovači si své vymyté mozky samozřejmě neuvědomí a budou bránit svobodu lži až do roztrhání těla.

+13/0
19.4.2022 18:49
Foto

L14e55n10k53a 12K58r51i39š11t20o20f70í70k71o67v26á 5686394328737

Kdyby byla v clanku vyjadrena podpora ruskych valecnych sil, nebyla by takova karma.:-)

+2/−7
19.4.2022 18:52
Foto

T40o97m10á50š 44F70l50a24š51k84a 5405365516901

Vsadím se, že od Krištofíkové přistála karma taky.

+2/−2
19.4.2022 18:54
Foto

J20u87r54a 27D38o71l43e69ž57e30l 4263553514174

Karma má váhu asi takovou, jako psí exkrement.

Válku karma nevyhraje.

+1/0
19.4.2022 19:02
Foto

Z86d15e91n68ě50k 64Z53a16v54a59d18i40l 8170378864258

;-DR^

0/0
20.4.2022 13:44
Foto

P79a82v28e79l 61C79h71m51e10l60í40k 5705495798345

p. Snajdr:

Vy jste článek zjevně vůbec nepochopil. Nebo odkud jste vzal, že v něm autor podporuje ruské válečné síly? Napište mi jeden jediný konkrétní argument.

+3/0
19.4.2022 20:13
Foto

P88e28t43r 36B46u92r70i85a85n 4461136424948

Článek je napsán v tomto stylu:

Napadený nožem v parku sice vypadá jako oběť, ale zdání může klamat. Málokdo si uvědomuje, co to bylo za člověka. Jak pil, byl neurvalý na manželku, v práci vyvolával konflikty a dětem ani bicykl nekoupil. Ano, já sice nepodporuji bodání do lidí s výkřikem: naval peněženku, hnido, ale upřímně, není pravda někde uprostřed? Ona nebývá jen černobílá.

A můžete o tom přemýšlet, pane Chmelíku, času máme dost.

+3/0
20.4.2022 2:07
Foto

L19e96n63k15a 81K41r49i42š36t71o54f16í43k50o67v89á 5336814658747

Pane Buriane, co se tyka covidu, byl jste myslim schopen realne hodnotit informace a byt spravedlivy. U tematu valka nebo spise Rusko a Rusove ale vidite certy tam, kde nejsou a vnimate jen ciste emocne. Blok z minule zkusennosti v zivote? Nikdo Putina neomlouva a naopak jeho zverstva vsichni (vcetne p.Chmelika)opakovane odsuzuji. Ani clanek jakkoliv neomlouva invazi. Zlobite se, kdyz nekdo napise jakoukoliv pravdu/fakta (casto ani zpochybnit nemuzete), protoze to vnimate automaticky jako obhajobu Ruska. To je ale jen vas vyklad.

+2/−3
20.4.2022 2:41

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz