Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PCQ

pee choose quintana

1. 12. 2007 19:03
Romane, pripustite alespon diskusi?

Vase pritelkyne musi byt tedy hodne trpeliva. Tak nesnasenliveho cloveka, ktery ma jen a jen svuj nazor jsem jiz davno nevide. Vas vek vas ale omlouva z neznalosti. Jste vedec a vsechno chcete mit podlozene. I v lasce pouzivate vedecke metody? ;-D

0 0
možnosti

Roman

1. 12. 2007 19:13
Re: Romane, pripustite alespon diskusi?

Ta fotka, co zde mám vystavenou je 7 let stará, takže zas tak úplně nejmladší nejsem :)

Jinak v lásce vědecké metody nepoužívám, ale je třeba je používat tam, kde je to třeba - mimo jiné v medicíně. A já že jsem nesnášenlivý? Mě tady kdekdo častuje, že jsem lhář a inkvizitor...tak nevím, kdo je tady nesnášenlivý :-/

0 0
možnosti
PCQ

pee choose quintana

1. 12. 2007 19:14
Re: Re: Romane, pripustite alespon diskusi?

romane, co tak si po sobe precist sve prispevky? dokazete to? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4459x
Skeptik a popularizátor vědy. Publikoval jsem články pro tištěná i internetová média jako vtm.cz, Respekt, 100+1, Svět na dlani a další..