Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Prostě "pátá kolona" čeká na povel k útoku ;-(:-P.

2 0
možnosti
PB

P57e51t80r 67B95u11r14i14a85n

20. 4. 2022 11:36

Paní Krištofíková, tak vy víte že umím věci reálně hodnotit a být spravedlivý. Na mých minulých blozích jste mi léta zvedala palečky a souhlasila se mnou jako vzteklá. A že těch témat bylo.

A teď najednou jsem podle vás zhloupl ze dne na den? Opravdu? A nebude to spíše tím, že já já uvažuji stále stejně objektivně, ale chyba je na vaší straně?

0 0
možnosti
Foto

Leta zde skutečně nejsem. Nicmeně, karmu i lajky jsem vam davala, to je pravda. A jistě ne vztekle :). To není o hloupnutí. Já v některých tématech také vidím jen černobíle a nastupují emoce, kdy nejsem schopna posuzovat s odstupem. Většinou se jedná o nějaký důvod z minulosti nebo něco, co se nás příliš osobně dotýká. Takto fungujeme všichni. To je celé. Vy přeci nejste obvykle na úrovni pana Flašky ani pana Konráda...

0 0
možnosti
PC

Pane Buriane, tak jste to pochopil vy. Jenže podstata článku je úplně někde jinde. Můžete o tom přemýšlet....

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4459x
Skeptik a popularizátor vědy. Publikoval jsem články pro tištěná i internetová média jako vtm.cz, Respekt, 100+1, Svět na dlani a další..