Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odon

1. 12. 2007 10:52
Každá mince má dvě strany

Skvělé, teď by jste se měl zaměřit  zase na druhou stranu barikády. Třeba  na bohaté farmaceutické firmy jejich propojení na lékaře, kdy  lékař  předepisuje mnohokrát předražené a neúčinné léky, jen proto že je vázán nějakou smlouvou atd. Totiž cena léku se zdaleka neodvíjí pouze od nákladů na  jeho vývoj. Právě Vámi zmiňovaný marketing hraje  nezanedbatelnou roli. Vím o čem mluvím, jelikož  se to dotýká mé profese.  Když vám pak navíc  sám lékař řekne ze staré známosti, že tento lék by  vám sice měl předepsat, ale že je naprosto k ničemu a  zbytečně drahý,  máte tak trochu jasno.  Já osobně si myslím, že nejlepší je, když tato odvětví medicíny, jak ta "vědecká", tak homeopatie  spolu  koexistují  v   harmonii. Kde nepomáhá jedna nastupuje druhá a obráceně. S tím mám osobní zkušenost.

0 0
možnosti

Mlíčňák

1. 12. 2007 9:50
Medicína to je psina

Chemoterapie léčí rakovinu a margaríny jsou zdravé, protože obsahují uměle přidané ABCDE vitamíny!

0 0
možnosti

skeptik

1. 12. 2007 9:48
jednoducha rovnice

Ono se totiž zapomíná na přirozené a neuvěřitelně účinné schopnosti lidského těla samoopravy.

No a když to spojíme s tím, že "za co draze zaplatíme, to přece musí fungovat", kterážto mentalita nás provází téměř geneticky, placebo je na světě a firmy si namastí kapsu. Jak jednoduché. ;-D

0 0
možnosti

Tomkinson Pitkin

1. 12. 2007 15:34
Jistě! Tělo je totiž něco jako dokonalá fabrika

která dokáže vyrobit a opravit cokoliv, když dostane ty správné materiály a plány pro výrobu - řečeno obrazně. Jenže člověk je už po staletí tvor líný a shnilý se duševně rozvíjet, aby se sám bez cizí pomoci dokázal vždy dát dohromady a tak místo toho, aby přemýšlel nad podstatou svého bytí a harmonizace duše s tělem, raději jí jedy v potravě a hledí na přitroublé seriály u Nováků, nebo na Primě. A těch schopných lékařů a léčitelů, kteří mu dokáží "jakkoliv nastartovat" (třeba i placebem) oslabený imunitní systém je opravdu žalostně málo. Těch, kteří ho tráví jedy a pomohou tak jen vlastní peněžence, je bohužel mnohem víc! :-(:-(:-(

0 0
možnosti

Tomkinson Pitkin

1. 12. 2007 8:07
Lékař léčí příroda uzdravuje!

Mne lékaři léčili pět let potom, co jsem začal upadat do mlob a zjistilo se, že jsem přechodil před deseti lety žloutenku. Cpali do mne "chemické jedy", tahali spoustu krve na rozbory a stav se spíš zhoršoval, že už jsem byl "zdravý na invalidní důchod". Až potom jsem se dostal do ruk po několika nezdařených pokusech tomu správnému léčitelovi, který nebyl šarlatán a hned ze mne netahal peníze, a ten mne vyléčil za jeden rok pomocí čajů a esencí z bylinek. A nejen tím! Vyléčil mi během následujících let vysoký tlak, zhoršený zrak, dnu a několik dalších revmatických zánětů. Dnes mohu přiznat, že jsem zcela zdráv tak, jak jsem se necítil ani v mládí, ale zásluhou lékařské vědy to neni. Vlastně je, protože k doktorům pro jedy už nechodím a nemusím. Díky Bohu! ;-D

0 0
možnosti

Tomkinson Pitkin

1. 12. 2007 8:08
Re: Lékař léčí příroda uzdravuje!

oprava - "do mdlob" :-)

0 0
možnosti

Tomáš Ptáček

1. 12. 2007 7:47
hodně zdraví

Dobrý den,

nerozumím vašemu pohoršení na tím, co vlastně nefunguje. Můžete sice namítnout, že těžce nemocné pacienty homeopatie odvádí od "účinné" klasické medicíny. Každý homeopat by vám ale vysvětlil, že akutní a těžké stavy homeopatie nezvládá a nikdy by se do léčení takových stavů nepustil. Homeopatie vůbec nestojí o nějaké úznání na základě kritérií klasické medicíny. Jejím cílem je zasáhnout mentální procesy v těle aby si dokázalo pomoci samo. Podstatnější, než naše diskuze a prokazování účinnosti je neodiskutovatelný fakt, že k homeopatii se obracejí a zůstávají u ní ti, kteří s ní mají kladné zkušenosti. Zkrátka tam kde nepomohl klasický doktor pomohla homeopatika.

hodně zdraví

TP

0 0
možnosti

mamina

1. 12. 2007 18:37
Re: hodně zdraví

Dobry den, já jsem taky prošla 20ti letým chemickým léčením ženských problémů, dokonce i malé operace, která mi akorát spůsobila další nemalé problémy v dalších těhotenstvích, když mělo následovat minimálně půlroční hormonální léčení s nejistým výsledkem a s vyhlídkou -když nepomůže, tak je nejlepší dát všechno ven, tak jsem si řekla a dost a nenechám se zmrzačit . Tak jsem nastoupila na dlouhou cestu zodpovednosti za sve zdravi pomoci homeopatie a skveleho homeopata. Mám třetího syna, který ještě v 5,5 letech nevi co jsou to chemické léky, neví co je angína, bronchitida, zánět uší a antibiotika, taky díky homeopatii. Ne že by nebyl čas od času nemocen, ale když člověk žije, ne vždy se dokáže vyrovnat s každodenními problémy a změnami, které přináší a tak nám tělo dává najevo, nemocí, že něco není v pořádku, člověče, zastav se, něco děláš špatně, změň to, nebo bude hůř.

0 0
možnosti

Tchoř

1. 12. 2007 0:40
Noviny?

Noviny? Opravdu chtěla noviny? Nepřeslechl jste se, nepotřebovala zatopit v krbu?...

0 0
možnosti

Letec

30. 11. 2007 23:42
konflikt

Nejsem znalec a uz vubec nechci soudit autora clanku, diskutujici, homeopaty, ci pacienty jedne i druhe strany.

Kazdopadne me prekvapuje konflikt, ktery zde v diskuzy vznika. Homeopatie je v clanku vedecky zcela "znicena". Verim, ze testy neprokazali ucinost homeopatik, ale treba funguji prave na te psychicke urovni....a na vire, kterou v ne dotycny ma. Ma treba spatnou zkusenost s doktorem (takovych lidi je pomerne dost)  a vira v neco co je prirodni mu muze pomoci. Osobne jsem poznal lidi, kteri diky podobnym vecem vylecili potize ktere se jinak leci hormony a taky jeden znamy diky vire v sebe zase chodi.......chci tim rict to, ze telo je s psychikou spojeno mozna vic, nez si uvedomuje.

Preji kazdemu at nepotrebuje ani klasicke leky ani homeopatika, ci jine cary.

0 0
možnosti

PavelV

30. 11. 2007 22:35
Dobré Romane,

ale marné. My se stejným názorem si můžeme zachrochtat jak jsi to hezky zformuloval, ale typický fanda homeopatie nebude naslouchat sebelogičtějším argumentům. Pořád a pořád bude mlít něco o věcech "mezi nebem a zemí" a o tom, že se vědcům nedá věřit , o tom jak nám také kdysi tvrdli, že je země placatá atd. atd.  Budiž nám útěchou, že ,alespoň jako placebo, ta homeopatie občas někomu pomůže.

0 0
možnosti

Tchoř

1. 12. 2007 0:36
Re: Dobré Romane,

je to tak, homeopatici ale snad nikomu výrazně neubližují, na rozdíl od různých pochybných samozvaných léčitelů.

Já si momentálně dopřávám speciální pivečko z regionálního pivovárku, plné vitaminů, mikroprvků, antioxidantů a dalších tělu prospěšných dobrůtek...

0 0
možnosti

docent Dobias

30. 11. 2007 22:25
tak jo

tento článek je propaganda, jakou ve své době nedokázal ani Jiří Sequens .....8-ochybí mi na konci srp a kladivo (jejich vztah k AM byl téměř identický)

0 0
možnosti

Roman

1. 12. 2007 2:51
Re: tak jo

Vážený pane a jak by jste si přál, abych to napsal, aby vám to nepřipadalo jako propaganda? Třeba něco jako že homeopatie je super? Homeopatie ale není super a nebudu lhát jenom proto, abych se vám zalíbil. Mimochodem na srp a kladivo jste možná odborník vy, já si na tyhle věci už ani nevzpomínám, byl jsem ještě mladý..

0 0
možnosti

Tonička Plíšková

30. 11. 2007 21:44
Nastává rozvoj alternativní medicíny

Byliny vždy léčily a budou se využívat i nadále. Energetický systém těla se též musíme naučit udržovat ve funkčním stavu. Vody z posvátných studánek vždy léčily a budou léčit dále.

Pokud o tom někteří nic nevědí a nechtějí vědět, jejich problém. Staří Egypťané byli moudřejší.

0 0
možnosti
PCQ

pee choose quintana

30. 11. 2007 22:27
Re: Nastává rozvoj alternativní medicíny

nejen stari egyptane, ale i stari cinane a vsechny puvodni narody sveta. vsechny totiz vedely, ze jsme jenom energeticky system, ktery se umi lecit sam svymi energiemi. ale pst - nekteri jeste nejsou tak daleko, aby to pochopili. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4459x
Skeptik a popularizátor vědy. Publikoval jsem články pro tištěná i internetová média jako vtm.cz, Respekt, 100+1, Svět na dlani a další..